Frukostseminarium: Maximera din närvaro i Almedalen

Nu det full fart i planeringen inför politikerveckan i Almedalen för flera av oss. Många företag och organisationer satsar mycket pengar på en närvaro och aktiviteter i Almedalen – men vad hur ser man till att maximera utväxlingen och hur håller man debatterna vid liv under resten av året?

Genom att se över sin almedalsstrategi och planera kommunikationsinsatserna har man möjlighet att få större genomslag både i Almedalen men även i den digitala konversationen som pågår parallellt.

Välkommen till ett frukostseminarium hos H&H Group (Hallvarsson & Halvarsson, Comprend och Springtime) och få idéer, råd och best practice-exempel för att maximera närvaron i Almedalen.

Agenda

  • Ulrica Schenström (H&H) berättar om vad vi kan förvänta oss av Almedalen 2015 och vilka politiska frågor som kommer dominera veckan.
  • Kaj Sandart (H&H) har hjälpt många företag med aktiviteter och event under Almedalen och delar med sig av sina bästa tips för att få genomslag.
  • Karin Bäcklund och Sara Hernandez, Comprend kommer att prata om hur man arbetar med digital kommunikation före, under och efter Almedalsveckan för att förstärka kommunikationen och nå ut till fler.

Information och anmälan

Varmt välkommen på detta frukostseminarium som äger rum hos H&H Group på Sveavägen 20, 9 tr i Stockholm.

Anmäl dig genom att skicka ett mail till salong@springtime.nu. Det är begränsat med platser så först till kvarn!

Datum: Torsdag 19 mars 2015
Tid: 8.00 – 9:15
Plats: H&H Group på Sveavägen 20, 9 tr, Stockholm
Frukost: Serveras från kl. 7.45